میرزاCarpet

فرش در آئینه ادبیات

میرزاCarpet

فرش در آئینه ادبیات

سلام خوش آمدید

قالی دل

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ق.ظ

گیس دل را بر سر دار کردم
منت ندارد قالی تنهاییی ام
در شکارگاهت صید می شوم
هر رج که بی آیینه
شانه می زنی
پریشانیم
افشان که بافتی وماهی در هم
زیبا شدم
واگویه نفس گرفت هراتیم
اما.............

لچک ترنج من اساطیریم
اصالتم
گلو گیر توست
بباف ترنجیم
من ساکن محرابی ام
در سجاده
کلاف می ریسم رج ها را
تا تو ... رسیدن را ..... بهانه
همین رسواییم
منت ندارم
بباف دار قالیم


شاعر آزاده ندایی
  • سیدمحمدمهدی میرزاامینی

قالی دل

آزاده ندایی

دار قالی

شعر قالی

شعر فرش

نظرات (۱)

  • آزاده ندایی
  • سلام
    راستش کمی  تعجب کردم  بعد  که  اطلاعات مرتبط  با شما رو در قسمت(درباره من )خوندم  کمی دستگیرم شد
    برام جالب بود
    و خوشحال شدم که نام صاحب اثر رو محفوظ  نگه داشتیید
    در هر صورت پایدار باشید و موفق
    پاسخ:
    سلام
    درود برشما
    از نگاهتون سپاسگزارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    میرزاCarpet

    اینجا هر چیزی به فرش ربط مستقیم داره.
    --------------------------------------------
    این وبلاگ به اشعار، داستان‌های کوتاه و بلند و جملات کوتاه و زیبای ادبی، خاطره، دل نوشته، دستنوشته های همینطوری، مثل و حکایت، ضرب المثل و... که به نوعی مرتبط با فرش دستباف ایران وجهان باشد اختصاص دارد.
    --------------------------------------------
    برای همکاری میتوانید از لینک تماس با من استفاده نمائید. باتشکر

    آخرین مطالب
    آخرین نظرات