میرزاCarpet

فرش در آئینه ادبیات

میرزاCarpet

فرش در آئینه ادبیات

سلام خوش آمدید

به چه قیمتی

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۲ ب.ظ

چندمین جایی است که آمده ام. مرد چشم از من برنمی دارد.سرم را پایین می اندازم.

- مجردی؟

- بله.

- مشکل مالی داری؟

- بله.

- پدر ،مادر داری؟

- پدرم از دنیا رفته، منم و مادرم.

- خب، فرمت را پر کن ؛ من اینجا سرم خیلی شلوغه؛ یه دختر زبر و زرنگ می خوام که کمکم باشه. از بابت حقوق خیالت راحت باشه، تو و مادرت رو تأمین می کنم...می خوام فقط همکار نباشیم؛ عین دو تا دوست باشیم. هر مشکلی داشتی فقط به خودم بگو. نظرت چیه؟

خودکار از دستم می افتد. لبخندی گوشۀ لبش می نشیند، به طرفم می آید، دستم را می گیرد و خودکار را در دستم می گذارد.گر می گیرم، دستم را می کشم و به سرعت از دفتر بیرون می روم....

فضای خانه آرامم می کند. اشکهایم را پاک می کنم. به طرف حوض می روم و آبی به صورتم می زنم.مامان سرش را از پنجره بیرون می آورد و می پرسد: چی شد مادر ، بالاخره کار پیدا کردی؟ لبخند می زنم و با اطمینان می گویم : آره مامان.

- حالا می روی تو زیرزمین چرا؟

- دنبال دار قالی...


برگرفته از وبلاگ بهار را باور کن ...

نظرات (۵)

سلام.ایا شهریار خان محمدی هم شاعر است؟
چه اشعاری دارد؟
پاسخ:
سلام. شناختی ندارم از ایشون
سلام
همین امروز ایمیلتون رو دیدم
خیلی ممنونم از نظرتون درباره وبلاگم و لطفتون به این داستانم
شما هم وبلاگ بسیار جالب و بامحتوایی دارین
سپاس فراوان
پاسخ:
سلام و سپاس فراوان
داستان جالبی بود
توی فیلمنامه‌ی طلاومس هم قالی نقش کلیدی داشت
پاسخ:
ممنونم
همیشه مخالف چهره کثیف فرش در رسانه ها بودم. این داستان عکس قضیه را نشان می دهد. که خیلی عالی بود از نظر من.
طلا و مس که شاهکاری بود برای خودش

باز هم ممنونم
فکر کنم اگر خودتون بخواید داستان بنویسید بهتر از این بشه:)))
پاسخ:
برای من جالب بود. قالی تو این داستان خیلی خوب و هوشمندانه نقش خودش رو یافته بود.
سپاس
قیمت هر کس به اندازه شرف اوست.
پاسخ:
درسته
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
میرزاCarpet

اینجا هر چیزی به فرش ربط مستقیم داره.
--------------------------------------------
این وبلاگ به اشعار، داستان‌های کوتاه و بلند و جملات کوتاه و زیبای ادبی، خاطره، دل نوشته، دستنوشته های همینطوری، مثل و حکایت، ضرب المثل و... که به نوعی مرتبط با فرش دستباف ایران وجهان باشد اختصاص دارد.
--------------------------------------------
برای همکاری میتوانید از لینک تماس با من استفاده نمائید. باتشکر

آخرین مطالب
آخرین نظرات