میرزاCarpet

فرش در آئینه ادبیات

میرزاCarpet

فرش در آئینه ادبیات

سلام خوش آمدید

من تو را بافته ام

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ
  • با سکوت دل ِ دل نازک خود ، تا سحر نقش زدم و تو را بافته ام ؛ تار و پودت همه از پیله‌ی یک ابریشم ....

    "من تو را بافته ام "

    من تو را بافته ام ...

    و تو در خیال من "باغ" شدی

    باغی از جنس نسیم ... باغی از جنس بلور ...

    و تو ای "باغ مینویی" من ! چار و شش ، هشت و دوازده حوضی

    توی حوض ات پرگل ؛ گل هشت پر ؛ گل سرخ

    رنگ آبت آبی

    توی جوی ات ماهی ؛ که رود رقص کنان

    تا به هم وصل کند باغ دلت را به دلم !!!


    با نگاه ات گل "گلدانی" من افشان شد ؛ در دلم طوفان شد ...

    "بید مجنون" شده ام ؛ نقشی میان قابی کیش شدی ؛ مات این "قاب قابی" ... !


    تو بگو !!! راست بگو !!!

    در "شکارگاه" دلم ؛ من شکار تو شدم یا تو شکار ؟؟؟

    که تو را نقش زدم ، لای انبوهی از این نقش و نگار !!!


    راستی ! تو زدی ؟؟؟ نقش زدی ؟؟؟

    تا که من ، روی "سجاده ای" ات سجده کنم !؟

    چشم بذارم روی "قاب قرآنی" ات گریه کنم !؟

    تو کجا پر زدی و رفتی سفر ... که دلم سخت گرفت ... !؟

    تو بزن ؛ نقش بزن ...

    تا من ِ بافنده ؛ گره ها را بزنم

    از کلاف رنگین

    روی تار ؛ تار به تار ... پود به پود

    بروم تا رج بعد ؛ برسانم به فلک

    فرش هایی که به دست تو فقط نقش شده ...


    حالا من موندم و یک دونه مداد

    چند سفید بی خط

    آن طرف ، پای یک چوبه دار

    سرخ شطرنجی من

    خانه هایش خالی

    قالی ام بی پایان

    من کجا پود شدم ... !!!

    تو کجا تار شدی ... !!!


    شعر از دوست خوب و عزیزم امین بهپوری

  • سیدمحمدمهدی میرزاامینی

امین بهپوری

شعر فرش

شعر قالی

نظرات (۱)

قشنگ بود. نه خیلی قشنگ بود!

واقعاً خدا قوت داره

دست شماهم درد نکته

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم
درود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
میرزاCarpet

اینجا هر چیزی به فرش ربط مستقیم داره.
--------------------------------------------
این وبلاگ به اشعار، داستان‌های کوتاه و بلند و جملات کوتاه و زیبای ادبی، خاطره، دل نوشته، دستنوشته های همینطوری، مثل و حکایت، ضرب المثل و... که به نوعی مرتبط با فرش دستباف ایران وجهان باشد اختصاص دارد.
--------------------------------------------
برای همکاری میتوانید از لینک تماس با من استفاده نمائید. باتشکر

آخرین مطالب
آخرین نظرات